Arkiv for underskrevne dokumenter

Når du signer en avtale gjennom SignIt, får du tilbud om et gratis arkiv for lagring av det underskrevne dokumentet. Dette gjelder både for private brukere og bedriftsbrukere. På denne måten sikrer vi at alle enkelt kan finne dokumentene de har signert.

Eksempel: Dine kunder, samarbeidspartnere, osv., får tilbud om et gratis kryptert arkiv, slik at de alltid vet hvor de kan finne de underskrevne dokumentene.

For bedrifter som bruker SignIt, vil de motta dokumentene for signering i sin SignIt-løsning, og de underskrevne dokumentene vil deretter være tilgjengelige i selskapets eget arkiv på signit.dk.

Hvor finner jeg dokumentene jeg har signert? Du kan få tilgang til ditt arkiv ved å logge inn på din SignIt-konto med din NemID eller MitID. Hvis du har både en privat- og en bedriftskonto, kan du enkelt bytte mellom de to kontoene og finne de signerte dokumentene:

  • Har du signert som en privatperson, vil du finne dokumentene under privat.

  • Har du signert som en ansatt, vil du finne dokumentene under firma.

Hvor finner jeg dokumentene som er blitt signert i min bedrift? Du kan finne alle dokumentene som du har signert som ansatt i din bedrift ved å logge inn på signit.dk og velge bedriftskontoen. Avhengig av rettighetene som bedriftens SignIt-administrator har gitt deg, vil du kunne se alle dokumentene som du og dine kolleger har signert i arkivet. Du vil også kunne se dokumentene som venter på signering i innboksen.

Hvor finner jeg dokumentene som mine kolleger har signert? I arkivet kan du finne alle avtalene som du og dine kolleger har signert. Imidlertid kan bedriftens SignIt-administrator administrere brukerne og tildele forskjellige rettigheter som kan påvirke hva du kan se i forhold til avtalene.

I arkivet kan du også bruke et filter for å sortere etter navnet på den som har signert for å lette søket etter et bestemt dokument. Hvis du har mange dokumenter, kan du bruke søkefunksjonen, der du kan søke på dokumentets navn, filnavn og innhold i dokumentet.