Slik fungerer din nye digitale signaturløsning

SignIt, vår digitale signaturløsning, forenkler prosessen med å signere og sende dokumenter, og gjør den mer effektiv og sikker. Slik fungerer det:

Last opp ditt PDF-, Word-, eller Excel-dokument på vår plattform.
Velg den eller de underskriverne som må signere dokumentet.

Angi dato og tid for når dokumentet må være signert, og legg til en personlig melding til
dine underskrivere om nødvendig.

Send dokumentet til digital signering, både nasjonalt og internasjonalt.

Motta automatiske varsler når dokumentet er signert av alle underskrivere.

Få tilgang til et sikkert, kryptert arkiv over alle dine signerte dokumenter.

SignIt tilbyr også funksjoner som unik merkevarebygging, håndtering av flere dokumenter og underskrivere, frister og automatiske påminnelser, samt et API for programvareutviklere.

Med SignIt blir håndteringen av dine signaturer helt digital og miljøvennlig, ved å fjerne alt fra porto til konvolutter, og hjelper deg med å spare ressurser og beskytte miljøet.